Hatten for iväg i Tornadon

Morning suckers. Jag vaknade upp mycket tidig. Jag har redan ätit frukost och börjat packa lite. Sen ska jag hoppa in i duchen. Men jag måste verkligen packa ner allllt först. Känns som om jag i sista stunden kommer glömma passet eller några av biljetterna. ha ha. Känns ju botten.

Jag började läsa The reader igår. Det verkar väääldigt bra. Den är ju på Engelska, men den känns ganska lätt läst. Så det blir nog toppen. Men ifall att jag hinner läsa ut den eller inte gillar den så tar jag med mig "en lång väg hem" Den verkar sjukt bra den med. tipp topp va!

Nu sitter jag och tittar på Bolibompa. Ha Ha. Yoko Jokomoko Toto, är lite av en favorit faktisk :P ha ha. Nu är det nått om någon padda som tycker att han är ful. En vääldigt pedagogisk barnpogram. Det är nämligen en flamingo som hjälper paddan att inse att en padda inte kan se ut som en hund, katt eller ekorre. Nej en padda förblir alltid en padda. Han är helt enkelt finast som sig själv.

Okej detta är min "to do list"
Packa.
Ducha
Ringa mammi
Packa plattången
Ta disken
Städa rummet
Ladda mp3n
Ladda kameran

Nu ska jag minsan ta och sätta igång.


Ha ha fin billd jag hunnit göra i morse va :P

Oj oj nu börja ett pogram om två kaniner i en hatt. Exiting ^^



Puss på nosen♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Tänk så kul om du ville komentera nu!! Verkligen toppen! Puss
Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

Din fina blogg:

Något du vill säga?:

Trackback