Har solat höger armen idag!

Heeeej.
Uhlala vad dagen har vart NAaaajs aaså!! Massa mysig shopping :P Jag köpte for god sake en hatt bitches!!! In your face! Bara för att alla säger att jag passar så sjukt bra i alla hattar i hela världen!! :D överdrift ja! Men shopping vart det och nu är det ganska tomt i plånkan så att säga. Inhandlade två par armband, var av ett av dem hade massa bilder på jesus och andra kristna typer på Snakca om ironiskt :P.. Sen blev  det Lite andra party grejer! XD OH My lord asså.
Jag är jääääätte trött nu. Vi har precis käkat middg på världens trevligaste ställe. (med en aldeles äckligt söt servitör!!!)

Nu ska vi titta på "breakfust at Tiffanys" Och senare på "the note book" tror jag.

Jag känner att min updatering inte flyter på så bra men så kan de vara ibland ^^ Fråga harmy :P

Ouh juste jag köpte två par solbrillor också. Mycket fina. Och sen hur objektiv jag är, det är ju en bra fråga. Om inte mammas data hade vart så långsam hade jag helt klart lagt in massvis med bilder. Men Jag orkar inte kriga med den längre.

Saknar mina tjejor och önskar er en kul vecka i skolan :) Puuuuuss


Puss på nosen♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

ohyeah, baby, i know the feeling! saknar dig! men glad att du har de bra :D:D

2009-05-25 @ 19:34:42

Kommentera inlägget här:

Tänk så kul om du ville komentera nu!! Verkligen toppen! Puss
Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

Din fina blogg:

Något du vill säga?:

Trackback