Hanna

Vet ni att jag har dom bästa vännerna man någonsin kan ha?
Jag har så många underbara människor i mitt liv, det är helt galet..
En av dom finaste har jag inte pratat med på år och dar känns de som. Och det tkr vi inte om, nej.
Hon är den härligaste människan på vår jord tror jag minnsan. Ja. Så är det. Tyvär så är hon lite sjuk just nu, så vårat besök hos kossorna är inställt. Men jag älskar henne i vilket fall som hällst. Hannisen du får ta och krya på dig älskling. Och jag hoppas du är frisk på måndag. Saknar dej en massa HjärtaHjäraHjärta

Puss älsklingen min!!

Kommentarer
Postat av: hanna

ääääääääääääääääääääääääääääääällllllllllllskar dig hjärtat, du är underbar. Imorgon ses vi<333

2009-05-03 @ 18:52:31

Kommentera inlägget här:

Tänk så kul om du ville komentera nu!! Verkligen toppen! Puss
Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

Din fina blogg:

Något du vill säga?:

Trackback