Fyndiga jag!

Halloj.
Idag har vi verkligen aktiverat oss, och våra plånböcker lite. Ha ha. Asså jag vet. TRÅKIG. Men jag är ju inte precis känd för min humor :P
Vi började dagen med att vid tiotiden bege oss ut  för att äta frukost på mockamore. Lovely. Jag tog en bagel med brie ost och honung. Massa gott. Mammi tog en med avokado, lite intresant är det juh att veta va XD. Anledningen till att vi gick dit är för att vi båda älskar deras kaffe. Jag provade en ny sort i dag. Det var en typ kaffe cool. Och så smaksatte jag den med Kokosnöt. Ih de tyckte jag var aldeles äckligt gott faktiskt.

Sen blev det såklart shopping. Eller nja, inte så mycket för min del kanske. Men ett par skor har jag fyndat och en klänning. Det är ju så skönt att shoppa utomlands, för då är man ganska säker på att inte så många hemma har likadana.




Där har ni skorna och dagens outfitt.
Nu ska jag äta. Klänningen får ni inte se ännu.

Puss på nosen

Kommentarer
Postat av: hanna

uuunderbart! as snygga skor baby!

2009-05-23 @ 16:18:13

Kommentera inlägget här:

Tänk så kul om du ville komentera nu!! Verkligen toppen! Puss
Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

Din fina blogg:

Något du vill säga?:

Trackback