Finaly home

Uhlala sötisar!
Sitter nu hos min mammi. Det blir nog ett kortade inlägg nu, och sen ett lite större i morgon. För nu är jag helt slut efter resan, och vi ska mest chilla framför tvn. I morgon tror jag att det blir picknick i parken och då blir det nog en massa foton. Kommer i alla fall bli ganska chill pill. Sen ska jag mest gå runt kring shopping gatorna och ta igen lite av det jag missat :P ha ha. Nej som sagt. Lite kortare nu då. I morgon ska ni få höra om mina flygturer XD det är nått som man inte vill missa ska ni veta.


Puss på nosen♥

Kommentarer
Postat av: hahanna

hörrudu, jag ska höra ALLT!

2009-05-22 @ 12:07:48

Kommentera inlägget här:

Tänk så kul om du ville komentera nu!! Verkligen toppen! Puss
Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

Din fina blogg:

Något du vill säga?:

Trackback