En liten plastpåse

Nu gott folk har jag skrivig 5 uppsatser som ska lämnas in i morgon... Och det bästa av allt är att nu har jag inte alls mycket kvar att göra :) Jag fullkomligt ÄLSKART!

Nu ska jag ta en hyfsad tidig kväll och sova!!

Åhh min Biljett till Holland är nu bokad alla små kottar!! Så snart drar jag!! Det som är lite negativt är att jag flyger via Danmark :/ Kommer vara jääääätte skrajj.. Men men.. Får ÄNTLIGEN komma hem igen. Holland är ju nästan mitt absolut favorit hem!! :D

Grattis till Mamma Bodil som fyller år idag! Massa pussar och kramar!

Nu längtar jag en massa till sommaren!



Puss på nosen♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Tänk så kul om du ville komentera nu!! Verkligen toppen! Puss
Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

Din fina blogg:

Något du vill säga?:

Trackback