♥Emelie&Yohanna♥

Dagen har vart fett med bra faktiskt. I morse var jag as trött och passade på att städa lite. Så plingar de på dörren, Jenny ignorerar stark. Sen ringer Emelie och då inser ju jag att det är hon och Yohanna. Så då öppnar jag dörren ^^. Vi satt och fikade lite eftersom dom hade tagit med sig lite comfort food till mig. Very nice ladys. Så vi drar oss in till Gamla stan och promenerar runt. Det var fett mysigt. Jag visade Emelie vart jag tatuerade mig ^^ inte för att det var så intressant information, men i alla fall. Jag gick runt och var allmänt flumm eftersom jag inte träffat knäppisarna på nästan en vecka snart känns de juh.

Jag såg förövrig en jävla massa snygga pojkar. Haha. XD

Ja ni, det var helt enkelt en SKITBRA dag. Jag hade ju sagt i morrse att jag inte orkade träffas liksom, men det var skönt att dom kom. Jag behövde träffa folk liksom. :D


Sen drog Emelie till Ikea med sin mamma, och Yohanna åkte hem. Så jag drog till Kista och shoppade lite. Det blev två tunikor, ett par skor och två fina hårspännen. Jag handlade för alldeles för mkt som vanligt. Men vafasen. Man lever ju bara en gång. Man kan ju inte bara spara allt hela tiden.
Bilder på ALLT nyinköpt kommer senare..





PUSS PÅ NOSEN♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Tänk så kul om du ville komentera nu!! Verkligen toppen! Puss
Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

Din fina blogg:

Något du vill säga?:

Trackback