Bara en lite puss på kinden

Åhh vad härligt med sovmorgon idag :D börjar klockan 10-10.30 någon gång ^^ massa myys!! Det kommer bara vara jag och lila prinsessan Yohanna idag i skolan. Mina andra lovely laidies ska stanna hemma idag.. Asså de är rätt logiskt för vi har bara frilufts dag idag. Så det man har att välja på att göra är:
Fotboll
Styrketräning
Boule
Yoga
Självförsvar

Jag och Yohanna ska antingen köra Boule eller Yoga tror vi.. Fast vet inte riktigt ännu.
Nu smsade jag just henne och frågade.. Så jaha vi får se vad dagen har att erbjuda!

Nej nu ska jag väcka dom andra små töserna i mitt hus. Dom som skulle åka "tidigt". Ja dom som faktiskt skulle lämna huset för över en timme sen :O


Puss på nosen♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Tänk så kul om du ville komentera nu!! Verkligen toppen! Puss
Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

Din fina blogg:

Något du vill säga?:

Trackback