ArrreeestTathWumeen

HejsanHalojsan!
Jenny tar tag i livet. School Soft ser najs ut. Halvt med många MVG upgifter. Lovely. Det känns fett bra. Nu har jag två uppgifter kvar att göra sen är det slut på det "roliga". Eller så kanske jag eventullt ska ta och göra en "book review" på engenskan. Men det känns som om jag ligger ganska bra till på den fronten. Om jag låg och vägde mellan några betyg i engelskan skulle hon säga till efter nationella provet så att jag kunde göra extra upgifter för att få det högre betyget. Så jag får se hur jag gör med recensionen.

Hur som, nu blev det mycket ointresanta grejer om skolan där. Men men. Det regnar hemma hos mej. Som sagt stoooor fisk för regn..

HA nej nu ska jag pluggisch helt enkelt.



Idag var knutan tillbaka i skolan, så de blev ett Maffigt kramkalas kan man säga  :D
SnyggingBullen de är vad hon är :D

Puss på nosen♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Tänk så kul om du ville komentera nu!! Verkligen toppen! Puss
Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

Din fina blogg:

Något du vill säga?:

Trackback