Aj jag högg mig på en gaffel :(

ÄR DET ETT RYCKTE ELLER SKA AQUA GÖRA EN EFTERLÄNGTAD COMBACK?!!??!

Jag har vart fett huslig idag. Tyvär så har jag dåligt samvete eftersom jag ställde in min date med Yohanna. Men jag var, är, verkligen jätte trött och har massvis med saker att göra.. Som jag fortfarande inte har gjort i och för sig. God jenny, god!

Men jag har däremot bakat, och ska nu ställa mig och laga mat. Jag älskar att baka och laga mat!! Det kan ju vara det bästa som finns. Min största dröm är att få ett gigantiskt kök med massa matberedare och andra roliga grejer. Nöwrd.. Ja.

Jag tänkte göra någon form av pasta. Lite Pasta alá budget "allt jag har kvar i frysen"- typ. Hellre det än Pasra gourme alá hemlös :P
Så de får kanske ta och bli nått med sparris,,, eller ärtor eller brockoli. Hahaa.. Typ nått i den stilen!

Jag tänkte skriva lite om min morgon. Men känner inte för att göra det längre. Jag har accepterat läget att Sl hatar mig och att dom vägrar sammarbeta... Så nej, jag är inte bitter.. Haha fan vad patetisk jag är egentligen. Det var typ Maaasssoorrr med människor som drabbades i morrse, och jag känner envist att det var MIG sl jävlades med. haha hursom.

Dagen har bestott av prov rakt igenom. Först matte nationella sista delen. Och sen i etik, ett slappt jävla g prov som vi gjorde i grupp. Jag och mina fina flickor var jätte duktiga.

Jag blev chokad när jag gick in i lärarummet och såg Daniel sitta och poppa loss till Umbrella ^^ (okej kanske inte poppa loss precis... Wath everrrrrr)

Stackars Jessica drabbades lite av SL skit hon med idag. När vi står och väntar på bussen så kommer hennes först. Vi kramas hejdå och lalala Så går hon mot bussen. Ha och den kör bara förbi henne :O Vi bah ehhhh wtf?!?!
Helt stört. Stackarn, hennes buss som går så sällan :/

Har MASSOR att berätta om min dag. Men nu får det vara nog. Passssta åt folket!!
Ahh nu skrattade du va yohanna! :P


Puss på nosen♥

Kommentarer
Postat av: Yohanna

hahah om jag gjorde xD

2009-05-19 @ 18:26:29

Kommentera inlägget här:

Tänk så kul om du ville komentera nu!! Verkligen toppen! Puss
Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

Din fina blogg:

Något du vill säga?:

Trackback