Åh jag är blond. Så fucking blond.

Denna helg har jag vart borta från allt vad komunikations medel heter!! Ingen mobil, inget internett och ingen data. Så bloggen har fått lidigt. Och jag har haft massa missade samtal och sms. Men jag lever så ingen fara på taket. Jag har spenderat min helg hos min underbara moster och hennes barn. Underbart säger jag bara.

Vi skulle hyra skräckisar :P Hon och jag som båda blir jätte lätt rädda. Men men, varför inte tänkte vi. Så vi hyr barnhemet första kvällen. Men ack så chokad man blev när den var på Spanska XD Typsikt oss.

Så kväll två när vi ska hyra film står vi och skrattar och kollar så att alla skådespelare är amrekanska, och att filmen är på engelska! Så vi hyr Mirrors och De bortglömda. Så vi börjar kvällen med Mirrors. Alla var väl lite tveksama hur bra den var. Men den dög i alla fall. Så läskig var den ju faktiskt inte. Men men, vi hade ju en till film. Så kollar vi på den.
Och mina damer och herrar  vi gjorde det igen! Det är en Spansk film. XD Haha vi som hade stått och skämtat om de när vi skulle välja film.
Hur som, filmen var bra, men inte så mycket av en skräckis om man säger så. Ha. Men intresant story i alla fall.

Nu är jag hemma och har fått värsta rycket att städa. Men jag tröttnade ganska fort ^^ Jag vill bara påpeka att det är Aikos fel att jag känner att jag vill städa min ugn. Så de har jag i alla fall gjort. Ha. Nu ska jag fixa min lunch tills i morrn och fortsätta med att städa köket.

Sen ska jag resercha (stavning?) hur mycket färg och sånt skit kostar, och hur mkt vi måste spara och grejjer. Japp nu blir de lite ekonomi-nördning för min del. Jag är så trött på mitt tråkiga hus och vill måla om mitt kök. NU. Så nu ska jag jaga färgprover.




Puss på nosen♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Tänk så kul om du ville komentera nu!! Verkligen toppen! Puss
Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

Din fina blogg:

Något du vill säga?:

Trackback