you rock my world

museum idag då, med fina flickorna från industrivägen 19! vi är dom tjejigaste i vår klass :P påväg till muset så satt vi och snacka om bröllop, om vi vill gifta oss och om klänningarna! haha giiiirlie!
Yohanna vill ha vinterbrölop med svanar :P jag fattar fortfarande inte hur det går ihop,, men men <3
mysig dag tjejer, tack för att ni finns.. ni skulle bara veta liksom vilken skilnad ni gör..



synd att jag inte han träffa Eric :( hade gärna velat de liksom!

men de gjorde å andra sidan att jag kunde åka tsm med Emelie, vi kom fram till att vi ska flytta till sanfrancisko (?) tsm :) fuck najs girl! fan vad kul vi hade när vi flummade på bussen asså.. eller? det kanske bara var jag som vanligt ^^! det var tydligen en kille som spanade aningens på mig när vi satt på bussen.. (A) haha! halv söt iaf!

första lektionen hade vi matte :P då fick vi mycket gjort va McParmy? hiho! jag kom i alla fall på satans bra ekvationer :P! spela roll din lilla boll.. så kan  man säga om man vill...




fan vad trött jag är asså.. jag orkar knappt sitta upp liksom.. nej det här är ju inte bra faktiskt!
jag svimmade idag... det är ju inte så bra faktiskt.. men de är sånt som händer! vill för fan träna, de var så jääävla längesen nu!!! men orkar nog inte i kväll.. så de får bli en jäävla massa träning i morrn istället. annars kommer jag inte stå ut!


Vad händer här? Ingen aning ;O


okej.. vad mer att säga? naj inget alls tror jag...
joo juste... näe inget jag tar upp här....



Puss på nosen♥

Kommentarer
Postat av: mcparmy

vi är underbara hela bunten <3

2009-03-25 @ 21:12:14
Postat av: Yohanna

jag vill inte ha ett vinterbröllop...fast nu kanske du har fattat d :P

2009-03-26 @ 22:03:27

Kommentera inlägget här:

Tänk så kul om du ville komentera nu!! Verkligen toppen! Puss
Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

Din fina blogg:

Något du vill säga?:

Trackback