you know me to well

okej, nu är jag åter igen hemma, det betyder tyvär att jag måste plugga liiiite till.. haha.. har precis haft utv samtal med Stefan, min ena mentor. ja vad kan man säga.. hehe de var skit kul. men Stefan är ju så liksom. hiho. inga ig varningar *STOLT* som jag trodde attt jag skulle få! ha liksom. lovely. däremot hade jag 19,5 % frånvaro :P jaja.. men vafan man kan ju inte ligga på topp jämt! så jag förklarade lite sådär om mitt lilla innan påsklovet lov :P hur som hälst. jag har en jäääte fin väska så ni vejt! men den är liten,,.. värsta tiny tini, eller nått sånt! Takit chill kids!


säg hejdå till mitt gamla hår.,.,.

♥Puss på nosen!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Tänk så kul om du ville komentera nu!! Verkligen toppen! Puss
Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

Din fina blogg:

Något du vill säga?:

Trackback