you are to good to be true

jag är fett dålig på updateringar nu mera,,  och framförallt bilder.. och så kan vi ju inte ha det! Nej...
dagen har vart så jävla kul! HannaMrsGalenpanna har fått mig att skratta så att jag höll på att dö.. kramp lite överallt kan man säga :P hon ritade världens bild till mig.. det var jag som JennyStarFighter kan man säga :P så underbart fin! så de satt vi och garvade åt så jävla länge på etik lektionen.. och åt meningen "frustration på objektet" hahah jaja lättroade kanske :P

i övrigt har jag pluggat och pluggar och pluggat liite till.. sen så klart kollat in en massa fina bloggar jag har hittat ni vet! har även hunit med att handla mat och lagat mat/lunch tills i morrn så det var ju bra. nu ska jagbara gå igenom matten eftersom att jag har matte prov imorgon.. så ska de också lösa sig tror jag nog.

här kommer ordentliga bilder på hur håret ser ut :D



japp så är det väl.. jag är ganska så nöjd, helst av allt vill jag ju ha mitt långa hår.. men asså mina toppar, eller nej snarare typ 6 centimeter av håret var så slitet.. jag kunde liksom böja hårstråna, och så gick de av !! så jag behövde verkligen klippa bort det där äckelhåret nu.. och så kan de få växa ut nu igen.. så att det är fint den här gången. ja nu ska jag ta hand om det mycket mycket bättre.. men jag vet inte riktigt hur. någon som har förslag. förutom att inte föna eller platta för det är en daglig grej jag MÅSTE göra så de kommer icket på frågan! men däremot kanske jag inte behöver göra de på helgerna om jag bara är hemma och så.. men som sagt förslag tack! och om någon vet någon bra inpacning (antingen en jag kan göra själv, eller en ganska billig som jag kan köpa) så är jag tacksam :)

i morgon ska ni få se den fina bilden hanna jorde till mig, jag glömde tyvär blocket hemma och fotade aldrig i skolan.. så de får bli i morrn. men den som väntar på nått gott liksom... hiho!




♥Puss på nosen!♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

ofta du ens orkar fortsätta blogga när du inte har NÅGRA komentarer :O Fett fail

2009-04-01 @ 17:44:44
Postat av: Mannekäng

^ Åh, misslyckade människa.

2009-04-02 @ 22:57:19
URL: http://mannemannolito.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Tänk så kul om du ville komentera nu!! Verkligen toppen! Puss
Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

Din fina blogg:

Något du vill säga?:

Trackback