worse then ever...

det är lite trisst att jag känner att min blogg måste vara lite kontrolerad, att jag inte kan skriva precis vad jag vill och känner... specielt när man mår dåligt och inte kunna skriva om de.. det är ju här jag skriver av mig allt skit som händer liksom.. men nu känner jag att jag måste tänka på allt jag skiver eftersom jag är osäker på vilka fjantar som läser.. jag har mina aningar om att några som jag inte vill ska veta läser allt hur det är just nu.. det är brutalt trisst faktiskt.. för allra helst skulle jag ju bara vilja få ur mig allt.. men nej jag kan inte nämna ditt namn, jag kan inte skriva om våran cp situation.. jag kan inte skriva om hur jag mår,, och varför jag mår som jag mår... vad är då poängen liksom....

varför mår alla skit på söndagar för?

nej jag behöver en massiv förändring!!

Kommentarer
Postat av: hanna

Skaffa hemlig blogg, ge bara ut den till dom du vill ska läsa den. Perfekt.

I have one :) men den vet ingen om ^^ tihi

2009-03-15 @ 23:57:36

Kommentera inlägget här:

Tänk så kul om du ville komentera nu!! Verkligen toppen! Puss
Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

Din fina blogg:

Något du vill säga?:

Trackback