why are you so hard to figure out?!

nu har mina kära gäster åkt och jag är åter igen lämnad ensam och öppen för förslag..
det blev pizza precis som jag trodde, och även en fika!
mys på er som orkade kika förbi mig borta i ingenstans liksom!
lovely!

nu bänkar jag mig framför tvn och kikar på Charter hjältarna på 5:an
haha ja ok jag har en tant varning kväll, men ibland behöver man ju faktiskt det!
jag är just nu lite skeptisk till livet.. men men..
jag antar att det ändå inte finns nått bättre alternativ..
vilket i sig känns tungt,, att det blir inte bättre än såhär liksom!
haha vilket slag i magen asså!

mhuuuu nu är jag sådär konstig igen.. men så kan det vara!
i morrn lämnar jag min håla kl 12.30 för att bege mig till
en liten prinsessa som fyller 4 år gammal!
det kommer bli mys tror jag!

jag bjuder på en bild va!
Självklart

the ugly duckling


Peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Tänk så kul om du ville komentera nu!! Verkligen toppen! Puss
Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

Din fina blogg:

Något du vill säga?:

Trackback