what do you want to be when you grow older?

nu är det criminal minds på tv! jag hoppas ni ser det sötisar!!
det är ju typ höjdpunkten på min väldigt hemska torsdag!
i morrn är det fredan och helg för alla nötter som missat det!

tänk vad kul och hitta på tv-serier!
som på alla kriminal filmer och sånt!
det måste ju sitta med ett par psykologer och sånt!
det skulle ju kunna bli ett fin fint jobb för mig..
jaja drömma får man ju XD

fantasi är bra har jag hört... haha faktiskt läste jag ju de på en fin blogg idag!
hur som hellst!

saaatan vilket bra avsnitt! för er som inte tittar slå på 5:an nu!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Tänk så kul om du ville komentera nu!! Verkligen toppen! Puss
Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

Din fina blogg:

Något du vill säga?:

Trackback