well i guess you are kind of rowdy

y'alo!
jag sitter faktiskt och pluggar lite smått medans jag kikar lite på lets dance!
jag hejjar på magnus, bara för att han ser så jävla gosig ut!!
jag mindes just att jag faktiskt lovade att berätta om min morgon, mest så att Pål ska kunna få ta del av den då hon inte var i skolan! så här kommer den väl då!

jag vaknade 20 över 9 på morgonen.. ahh jag har så försovit mig, vilket är så jävla surt eftersom jag satt uppe halva natten och pluggade på de där skit jävla helvettes provet!! men men, jag klär på mig och stressar till t-banan! när jag är vid containrarna (nästan vid t-banan du vet) så ramlar jag, och gliiiiider fram på gruset flera meter :( AJ! jag försöker få stopp på den pinsamma händelsen och sätter ner handen,,, som såklart landar i en vattenpöl! SPLACH och så fick jag allt vatten över hela mig!! fuck fuck fuck. går skamset hem igen, och låtsas inte om dom som såg händelsen och står och dör av garv där borta.... blä! väl hemma dimper jag ner på golvet och känner vad livet hatar mig! sen var det bara att börja om med hela min jävla morgon procedur! in i duchen, föna håret, platta luggen, klä på mig (med nya rena torra) kläder, sminka mig och åter igen gå till t-banan! när jag gick förbi den där vattenpölen gav jag den onda ögat! det slutar med att jag är vid skolan vid lunchtiden ungefär! kul liv! Pål, och givetvis alla andra, tyck satans synd om mig nu tack!!

ja nu har ni hört min satans otroligt spännande morgonen.....

haha jag berättade för Michelle och Yohanna min lilla grej med röda bilar! haha dom skrattade åt mig :O
bus ungar de där!


Peace

"vad tror du han säger när du sa erik, han heter ju gustav"
"vänta hette han gustav?!?!?"

Kommentarer
Postat av: pål

HAHAHAHAHAHAHAHAHA, stackars dig gumman XDDDD

jag hade dött !!!!

2009-03-06 @ 23:42:22
Postat av: Ägaren av bloggen

Nej pål min lille söte vän!! det var inte kul nånstans! plus de gjorde så JÄVLA ont!

2009-03-06 @ 23:52:22
Postat av: A.F

Sv: Jo ! :)

2009-03-08 @ 22:53:45
URL: http://agf.blogg.se/
Postat av: learn more

click here for the top public address and bell systems available


Kommentera inlägget här:

Tänk så kul om du ville komentera nu!! Verkligen toppen! Puss
Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

Din fina blogg:

Något du vill säga?:

Trackback