we could never be together without complications, it would be too easy!

ojojoj vad jag har vart dålig på att uppdatera den här helgen...
men jag har inte haft tillgång till datan så mkt... så de får ni leva med.... tyyp
"vad har du gjort i helgen då?"
"hm ja vad har jag gjort i helgen?"
fredag hade jag en riktig pensioners kväll tyyp, pluggade och kikade på lets dance...
fett tråkigt.. körde på lite träning också,,,, mjeees
lördag, ja då gick jag upp jätte tidigt, men de slutade ändå med att jag var ute i sista minuten och fick springa bort till människorna som skulle skjutsa mig till moster, eftersom att kusin-vitamin fyllde år..
efter att jag hade tyyp bytt om sjuhundrafemtioelva gånger så fick jag som sagt springa, och var ändå sen...
de var i alla fall trevligt när vi väl kom dit, mina busungar är ju för underbara!
jag blev tvingad till att stanna kvar, så på kvällen åkte vi och käkade middag på en resturang
med mosters kille, och hans syster och hennes kille.. rörigt? ja!
hursomhelst.. senare blev de filmhyrning jag somnade efter första filmen (!)
bläee, Daniel som hade hotat mig.. vatten var inblandat...
men han var minst lika trött som jag och somnade nästan han med ^^ haha
söndag=barnkalas
så på morgonen var det städning och bebis passning...
sen ko småttingarna och de var en hel del skrik och skratt... jao
mer så? hmm.... efter att alla gått hem igen så blev de massa roligt!
sen vid nio snåret blev man hemskjutsad av Daniel (A)
Ingen bild eftersom att mitt hår är fett äckligt just nu!
så de blir på mina ögon istället... dessutom blev de en fett missbildad bild de med :P

life's a bitch,,,, so bitch it back!





Pussen på nosen



tänk om du kände samma sak som jag.... vore inte livet lite enklare då?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Tänk så kul om du ville komentera nu!! Verkligen toppen! Puss
Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

Din fina blogg:

Något du vill säga?:

Trackback