Det trodde du inte va din lilla sjöman!

Ouhhlala
dagen har inte vart bra för min del känner jag!
jag får så dålg energi i skolan just nu!
jag undrar om de handlar om inställningen jag har?
jag har typ hört att resultatet av dagen hänger typ 70% på din inställning.
om de nu är sant?
kanske därför jag har så sjukt tråkiga dagar?
i morrn ska jag i alla fall tänka en bra tanke när jag vaknar..

Emelie, du är mysig och jag älskar dig en masssa!
jag älskar hela våran grej! när jag är ledsen brukar jag sätta på Twiligth och spola fram till "våran" scen..
då brukar jag bli glad igan :) det är mysigt!

jag ville bara få det sagt innan jag går vidare!

Jag sitter i mitt fruktansvärt fula hus... jag skulle vilja ha mysiga sne tak lite här och där..
gammla tavlor och fotografier så att man kan drömma sig bort..
inte bara tomma väggar.. ursch ursch vitt vitt vitt..
nej jag ska fan köpa färg snart! de blir nog lila tror jag :D
fett najs..

haha min lärare sa en rolig sak idag... vi hade en genomgång och sa:
ja så blev dom typ fett osams!
det var gulligt... när hon insåg att vi tyckte det var kul så sa hon
nej jag ska inte säga sånna saker, de låter bara fånigt!
nej då.. jag tycker mest att det var sött!

just nu tittar jag på the tyra banks show, idag är det typ
unga tjejer som har fått barn, är gravida och vill ha barn...
dom är typ mellan 13-16 tror jag.... galet....
eller? bebisar är ju trotts allt cute!
fast de är ju svårt att ta hand om den när man är ung kanske?

hur som hellst! nu är det ju inte så att jag funderar på de i alla fall ^^
jag ska fan träna mer i kväll de var så mysigt...
jag har ju trotts allt vart onyttig på sista tiden!

de är fett svårt att inte skriva precis ALLT jag känner här i bloggen..
de är fett jobbigt att inte alla mina vänner vet..
hm but I guess I have to deal with it...

Dagens outfit:

överdelen av mig...


och de nya favo byxorna!
peac Torbjörn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Tänk så kul om du ville komentera nu!! Verkligen toppen! Puss
Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

Din fina blogg:

Något du vill säga?:

Trackback