haha ofta jag skulle kunna hålla mig borta!!

okej, det här med blogg paus är inget för mig..
jag tror minsan att jag skiter i de.. det kan bli så att jag inte uppdaterar så mkt,,,
men ingen jävla paus helt enkelt!!
det är som sagt inte min grej! jag är ju så tråkig eftersom att jag inte har så mkt att skriva!!
haha men stå ut med det mina vänner, en vacker dag kommer mitt liv bli så jädrans intresant!! då ni!

för att komma någonvart så blir de ett nytt stycke, ni ser vilket satans snille JennyBenny är!
just nu sitter jag och äter en macka med skink-ost på för er som vill anteckna!
jag blir iriterad på idioten som inte har hört av sig på hela dagen...
och så blir jag iriterad på idioten som har hört av sig.
fuck säger jag bara! fuck fuck fuck!!
de är lite jobbigt när man inte vet vad en annan person känner,,,,

muhu.. det är snö ute för alla nötter som har missat det ^^
så vilken duktig bloggare jag är XD

jag vet de här måste vart de tråkigaste någon någonsin har läst..
men som jag sa,, häng kvar här ett tag snälla.. en dag kommer de bli såååå mkt roligare!!


Kommentarer
Postat av: cassandra

BRA!!!!!!!!!!!!!!!!!:D

2009-03-11 @ 17:57:00

Kommentera inlägget här:

Tänk så kul om du ville komentera nu!! Verkligen toppen! Puss
Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

Din fina blogg:

Något du vill säga?:

Trackback