Crazy days!

haha sötsarna ni ska veta vilken vändning heladagen fick idag asså. galet galet kan jag säga! Det börjar ju med att jag kommer till skolan, folk är högjudda och jag känner att det är dålig energi överallt i hela skolan.. så jävla trisst! sen på samlektionen så är jag duktig, och gör som min lärare har sagt till mig och räcker upp handen och öppnar käften.. jag ser att hon är stolt, yohanna är stolt och jag är stolt.. praoud moment! lovely.. på lunchen blir jag as lack som vanligt på vissa som bara är onödiga liksom! som tur är hade jag Michelle som var lika hatisk hon.. de var skönt ;p sen var det dags för drama som bruka vara mest jobbigt nu för tiden! Men fy fasen vad kul vi hade!!! jag var så jävla glad.. jag garvade så jag grät när Alex och kompani spelade upp sin lilla pjäs... ifs så var det bara han som, var rolig också!! GALET bra.. själv hade jag kul när jag var Lena också, och fick rymma med bikern Roffe ♥ kärlek vid första ögonkastet säger jag bara! i slutet av dagen så tar jag mig i kragen och pratar med Kristina.. då stöter jag ihop med Helena och Stefan som båda säger hur otroligt duktig jag har vart i dag på båda deras lektioner, en till praude moment! Då passar Kristina på att tilläga att jag fick MVG på en engelska uppsats! där sitter tre av mna lärare och titta "stolt" på mig.. min spontana komentar blir "fan vilken vändning jag som inte ens tänkte komma till skolan idag" helt plötsligt bara sjönk den där stoltheten.. hahah!! jaja.. kul kul..

Syrran kom hem med ett par nya spel! ett har vi nu spelat under kvällen det var faktiskt ganska kul! man fick ett namn och yrke, som man sedan kunde få en befodran på om man hade tur. man kunde också få barn och gifta sig! jag försökte skaffa barn 5 gånger försökte jag skaffa barn men fick "missfall" det var fan heeemskt! jag börja fan nästan gråta tillslut! sen bara sådär hux flux fick jag tre barn! Jesper, min älsta sån, sen tvillingarna Emma och Elise. Fuck vad najs! jag hade en lyxvilla och sen en sportbil. jag blev även gift två gånger. score!




puss på nosen♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad heter spelet?

2009-03-16 @ 21:00:14

Kommentera inlägget här:

Tänk så kul om du ville komentera nu!! Verkligen toppen! Puss
Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

Din fina blogg:

Något du vill säga?:

Trackback