Am i under your spell?

åhh Tara nu är jag galet sugen på lax bara för att jag fick smaka din lunch idag!!
Galet gott, hur kan du alltid ha god mat med dig?

"boys like them dum....."

åh super trisst att jag är som jag är...
så fort jag känner något så drar jag mig undan... hmmm
surt!

hur som hellst nu så ska jag peta på min syster och sortera tvätten..
eftersom att jag inte alls hade missat min tvätt tid igår för den var ju idag :P
haha ja vimsig är jag ju.. det är nått vi alla vet!

lovely peapol säger jag bara! nu vill jag ge er alla en stooooooor puss på nosen<3

Harmuck din lilla vante. jag är glad att du var i skolan idag! du är söt du och jag älskar dig!


Två bilder på mig och mina kusiner från i helgen!


Haha Maria ser ut att vilja strypa mig med mina flätor :P



Och Alexander ser ut att börja gråta vilken sekund som helst! (vilket han även gjorde tre sekunder senare)

Jag måste ju vara den bästa kusinen, nästan mostern, någonsin ^^ hehe jag verkar iaf väldigt populär hos sötungarna!

Kommentarer
Postat av: hanna

värsta snygga sminkningen. hottiE:O

2009-03-12 @ 17:13:57
Postat av: torbjörn

tack så mkt gummsan<33

2009-03-12 @ 19:05:59
URL: http://absolutben.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Tänk så kul om du ville komentera nu!! Verkligen toppen! Puss
Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

Din fina blogg:

Något du vill säga?:

Trackback