ute på nya äventyr, jag har stora planer

idag var jag ute på äventyr :D
jag lovar er asså!
ni skulle bara veta!
pål fick faktiskt dokumentera händelsen,,
så det finns bild bevis!!
hahahha
kika in detta ni!


japp jag fick för mig att klättra lite serrö :D
fyy fan vad kul jag hade XD
hihi och jag vet att bilden inte är så bra, men det är taget med mobilkameran!

jag kom också på att jag inte har lagt upp någon "dagens"
det är ju lite kul att jag gör det varje kväll istället för på morgonen!
hihoho!

byxor från Gina
Tröja från Holland
och Jack/tröja är från Gina :D

haha vad fan gör jag med munnen?

Kommentarer
Postat av: Linda

jätte fin blogg du har, jag har följt den nu ett tag och tycker att den är jätte rolig verkligen! fin fint liksom! jag undrar dock varför du inte har några frågestunder?

2009-03-13 @ 20:41:08
Postat av: Linnea

Tack detsamma!

2009-03-13 @ 20:51:42
URL: http://clip.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Tänk så kul om du ville komentera nu!! Verkligen toppen! Puss
Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

Din fina blogg:

Något du vill säga?:

Trackback