Torbjörn is my name. Who are you?

God morgon, sitter det ihop? jag undrar alltid det. hm jag skriver både och så är vi på de torra liksom! god morgon! hihi ja. eh. vad har hänt denna morgon då. inte mycket. jag vaknade innan min väckarklocka ringde. pensionärs varning. men det var ändå en jääevla tur, eftersom att min veckarklocka inte funkar. så om jag inte hade vaknat så hade den i alla fall inte ringt. så de suger ju. fast den ringer ibland. typ när den känner för det. de är jätte konstigt. typ som om den har legat och sovit och vaknar med ett ryck och ba; vadå sover du fortfarande? nej de här ska vi ändra. och då ringer den liksom. konstigt är det i alla fall! jag har i alla fall ledat vaken nu i typ 1 timme. men ändå inte börjat fixa mig ännu. men men take it chill de ska jag nog hinna med!

note to self. åk med en tidigare t-bana. måsta köpa lunch! okaay

det är ju så fucking Lovely att snön är borta!! ihh. så idag blir de tygskor och tights för hela slanten! ha de bra kids!

puss på nosen ♥


Kommentarer
Postat av: hanna

det är toksoligt, loveit

2009-03-16 @ 10:11:07

Kommentera inlägget här:

Tänk så kul om du ville komentera nu!! Verkligen toppen! Puss
Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

Din fina blogg:

Något du vill säga?:

Trackback