the morning brings you back

idag har jag planer. just nu på morgonen har jag pluggat, så jag är klar med två av tre uppgifter tills i morrn. den sista får yohanna bejby gärna hjälpa mig med (A). nu ska jag och min syster först åka och prova en klänning till mig, sen blir det att dra till ikea! det känns ju som en bra plan måste jag säga. hoppas ni får en bra dag.
och hanni och hampis hoppas ni hade kul i går<3

♥puss på nosen



Hanna jag har fixat den där gravida bilden. den blev jätte bra tror jag faktiskt!
Harmony, vi har lagt in två likadana diagram på etik power pointen, så det är samma resultat på både låg och hög status. så de måste vi fixa. :)

Kommentarer
Postat av: hanna

Åh wunderbart!!!

2009-03-22 @ 10:12:04

Kommentera inlägget här:

Tänk så kul om du ville komentera nu!! Verkligen toppen! Puss
Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

Din fina blogg:

Något du vill säga?:

Trackback