söndagen

okej helgen då.. hm jag har bilder på min satans kamera.. men orkar inte lägga in dom nu tror jag.. eller.. okej då! pappi, min älskade lilla pappi fyllde som sagt gammal! han fick en fin fin tröjja och bio + käk när han har tid., de var mys hemma som vanligt. jag behövden den här helgen för mig själv med mina älskade föräldrar. kul. oerhört kul. är det någon annan än jag som garvar med än någonsin när dom är med sina föräldrar? en massa kärlek till dom i alla fall! de vart spel, kladkaka och en massa bullar! Fuck najs! sen vart de sängen. lördagen bestog av en tripp till älmsta för att handla. senare under kvällen vart de mer spel och fikande och en del smsande med söta pojkar. söndag blev bakning, fikning, skratt, klippning och kramar. sen hemgång kan man säga. tack för helgen pappi och Bodil. älskar er ifall ni inte viste det.

för övrigt kommer min tredje förälder hem på torsdag.

puss på nosen trotts att jag inte alls är på humör.


en söt liten hund


"jag är den ruttna lilla fula blomman där bland allt de vackra"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Tänk så kul om du ville komentera nu!! Verkligen toppen! Puss
Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

Din fina blogg:

Något du vill säga?:

Trackback