Somewhere along it all went wrong.....

okej kära släkt och vänner skratta inte nu..
jag kom just hem och ska nu sätta mig och plugga till mitt MASSIVA prov i morgon,,,
hah jag som skulle hem på en gång och plugga hela dagen lång (A)
så det kan gå asså... jaja.... man kan inte alltid ligga på topp
jag har i alla fall väldens bästa andledning!!

nu känner jag mig botten korkad verkligen som satte på datan och loggade in på msn..
men men de var lite skvaller jag var TVUNGEN att ta del av helt enkelt (A)
ihhhhhh (jenny go´s sceard french tyyyp) ojoj som jag garvade..
nu kommer verkligen INGEN att fatta vad i helvette jag snackar om..
för den personen som sa de läser inte äns min blogg ^^
men men jag tkr de var roligt i alla fall....

Nu ska jag i alla fall plugga.. .ett litet tag i alla fall..
som belöning till mitt hårda arbete idag har jag köpt lite glass.
jag har gått och suktat efter den i flera dagar nu
så nu var jag bara tvungen att prova den..

hoppas den är god nu då!!
ikk

btw så har jag fått ett paket mystiskt levererat av min moder..

guuud massa saker har hänt i dag..
men innan jag skriver om de måste jag plugga så om ni vill höra om de så måste ni läsa lite senare XD

pussen på nosen<3

You dont own me

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Tänk så kul om du ville komentera nu!! Verkligen toppen! Puss
Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

Din fina blogg:

Något du vill säga?:

Trackback