puss på nosen

JA som ni ser blev de lite nytt igen!
lite såhär AHHHHOJJ känsla när man kikar in!
haha vitt är de ju i alla fall!

jag tror jag måste ha en liten basic desing nu
så att jag kan få massa inspiration och komma med en ny galen design!
ihh japp så är planen i alla fall!

jag sitter och tittar på mello nu, som förmodligen halva sverige gör!
åhh nu visade dom ett klipp på ont det gör ont!
haha genast tänker jag på Tim... de var tider de!

okej FETT bra när snubben sjunger Hero fast slow!
det är i alla fall sjukt mkt bättre än Perellie(?)!
åhh nu kommer tjejerna från industrivägen19 mobba mig känner jag!

så jag kan redan passa på att säga att jag håller tummarna för Uggla!
tycker att den är galet bra faktiskt!
har så börjat fatta hla grejen! lovely!

okej galen duett som faktiskt funkar!
I like!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Tänk så kul om du ville komentera nu!! Verkligen toppen! Puss
Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

Din fina blogg:

Något du vill säga?:

Trackback