plugg plugg eller hugg?

åhh sitter nu och pluggar.. jag ska skriva typ en träningsraport kan man säga. typ hur jag ska kunna bygga upp en muskels kapacitet till de dubbla på 6 månader. HA hur i satan ska jag kunna veta hur man kan göra sånna fiffiga saker!? Jaja jag försöker i alla fall.. muskeln jag har valt är Quandriceps. Japp smartheads, vet ni vad de är för en muskel? nej det vet knappt jag  heller, det är en muskelmassa faktiskt som består av fyra olika muskler. den sitter på framsidan av låret och hjälper till när man böjer knät. japp så nu vet ni det! ursch jag tycker inte att det här är så kul.. jag  fattar inte riktigt uppgiften faktiskt så jag borde kanske ha frågat min lärare innan jag gjorde provet.. hm. de får gå som det går.

Min mamma ringde mig idag mitt på lektionen.. eller först fick jag ett sms:
"let me know when you have a break. need to speak with you urgently"
snacka om att man blir lit orolig när ens mammi skickar ett sånt sms liksom.. så jag sa att hon kunde ringa nu trotts lektionen liksom. Så ringer hon och..
M: Jag har fått ett mail Jenny.
J: Okeej :S?!?!
M: Ja, Från Alexejs mamma, är det någon i din klass eller?
J: Ja? Vad var de om då?!
M: Hon undrar om vi kan byta tid på utvecklingsamtalet...
TYSTNAD
M: Jenny, har du utvecklingsamtal på måndag?!
J: hihi ooops.

haha jag hade inte berättat för varken mammi eller pappi eftersom att jag inte bor med dom.. och båda bor långt bort så jag tänkte att det inte skulle funka i alla fall XD haha busted eller vad liksom :P jaja.. nu envisas hon om att ringa in till mötet så att hon kan vara med i alla fall. nu har hon verkligen tagit det till en ny nivå känner jag XD haha! min söta lilla mammi!

 min mamma och min lilla kusinvitamin♥

nej jag ska väl återgå till min muskel grejsimojs. haha. jag orkar inte känner jag. plus att jag behöver ju en ny header för den här är ju inte ens att tala om.. så neej det kanske blir så i stället!!


Puss på nosen♥

Kommentarer
Postat av: Yohanna

Fan, jag måste börja me min uppgift snart :/

2009-03-26 @ 21:57:54

Kommentera inlägget här:

Tänk så kul om du ville komentera nu!! Verkligen toppen! Puss
Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

Din fina blogg:

Något du vill säga?:

Trackback