over the rainbow, everything is al black

för att kompensera att jag bloggade så fasligt mkt igår,
så får jag skära ner lite på de idag..
nej men jag kommer inte ha tid idag tror jag.
geh
min plan ser ut som detta:
nu, chilla i tre minuter... få bort illamåendet
plugga plugga plugga
middag hos mormor
hem och plugga plugga
stressa stressa stressa
träna

nej inget roligt här inte..
all work and no play!
ehk what to do..

nopech nu som sagt måste jag skynda mig innan jag hamnar efter på min plan..
ig fettt fail på mintt prov så att alla vet..

åh nej nu har jag bara 2 minuter att chilla... illa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Tänk så kul om du ville komentera nu!! Verkligen toppen! Puss
Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

Din fina blogg:

Något du vill säga?:

Trackback