♥My day♥

Idag hade vi först psykologi då vi håller på med våra forskningsraporter. vi var faktiskt väldigt duktiga tycker jag, och kom ganska långt! nej okej inte långt, men vi kom i alla fall en bra bit på vägen! Jag satt med mina girls inne vid lärarummet så vi kunde plugga lite i lugn och ro. HA ofta de kunde vara lugn och ro när det är vi 5 ^^ vi kom inte alls överens om vilken låt vi skulle ha :P men men :D Emelie, Harmy, Hanna och Yohanna är de i min grupp!


Harmy och jag körde på toffs och pluggis glasögon ;)


Yohanna pluggar på!


Hanna var lika fin som vanligt idag :) jag såg kanske inte helelr så pjåkig ut ^^
haha fan vilken kidder jag äro ;) jag dör av skratt här borta!

Sen var det idrott, men bara teori så vi fick sluta tidigare... så jag gjorde ett prov, sen så drog jag mig mot Solna centrum för att handla Pappis present! så passade jag på att prova en känning som jag eventuellt tänkte ha på mig på syrrans studentmiddag om någon vecka... men jag tycker nog inte att den var så jävla fin faktiskt..



Vad tycker ni?

Kommentarer
Postat av: Anonym

jättefin ju! :D tack för idag :)

/knuten

2009-03-26 @ 21:38:11
Postat av: Yohanna

Bilder som den på miig borde förbjudas...

klänningen var ju skiit fiin, den får miig att längta ännu mer till sommarn! <3

O du ser fett lång ut, sjukt bra! :)

2009-03-26 @ 22:02:25

Kommentera inlägget här:

Tänk så kul om du ville komentera nu!! Verkligen toppen! Puss
Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

Din fina blogg:

Något du vill säga?:

Trackback