mumms mumms revansch

okej nu dog jag lite här borta! jag gillade ju inte mumms mumms låt såär jätte mkt i mello.. men jag hittade just ett klipp på youtube med hans låt fast slow liksom! jag fattar inte.. den vinnande låten spelas alltid upp året efter fast slow, och alla gillar den så mycket bättre liksom! GALET att han inte tävlade med den här verisonen! så hade killen unnit de är jag helt jävla övertygad om! åhh kärlek. de är precis sånhär typ av musik jag är på humör för.

ice cold buried  and dead!



Kommentarer
Postat av: harmy

braaaa jenny att du förstår :D den är faktiskt sjukt bra, man ryser :)

har jag sagt hur underbar du är? :) annars säger jag det igen. Du ÄR underbar.

angående bra låtar..

http://www.youtube.com/watch?v=67gJ2OLgsnM

2009-03-26 @ 21:42:27
Postat av: Yohanna

den är ju sjukligt braoo!

2009-03-26 @ 21:59:09
Postat av: A

tack för idag

2009-03-26 @ 22:11:18

Kommentera inlägget här:

Tänk så kul om du ville komentera nu!! Verkligen toppen! Puss
Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

Din fina blogg:

Något du vill säga?:

Trackback