moving on moving out!

shuluu
sitter i skolan nu, lyssnar på idioter som inte inser hur störda dom är...
japp sorry boys ni är sååå mkt mer besatta än oss.. okay!
hur som helst,
dagen har vart fett chill.. första lektionen hade vi matte.. geni som jag är fattade jag allt och tag paus större delen av lektionen tror jag.. men ärligt  det är jag såå värd!

vi lyckades även tjata till oss datorerna från stefan :Å yay
nu har vi engelska efter rasten,..
det är ju oftast inte så kul någonstans faktiskt
men men what to do..

idag blir det till att plugga galet och tvätta!
ojoj nej inget tv tittande alls... eller nästan i alla fall!

nu kör jag på rak i ryggen stel som en pinne igen..
nu ska hållningen bl bättre!!


ha en bra dag............

Ben efterlyser:
HANNA VART ÄR DU?!?!?!?

Kommentarer
Postat av: Harmy aka Knut

Hannis hårfärg <3 känns himla länge sen :O

hållningen it is.. huhu jag vill röra på mej >.< eller nä det vill jag itne alls..



söt är du iaf. inte idioterna. den störste idioten vinkade helt hysteristk till mej förut, jag fatttar inte vad grejen är..

2009-03-04 @ 12:02:26
Postat av: The one and only bitch!

han har en hemlig plan säger jag ju!!!!! BE AWEAR!!!!!!!! (STAVNING?) JAJA du fattar vad jag menar!!!! GAHHHHHHH

2009-03-04 @ 12:04:08
Postat av: b

jag är borta och död, jag orkar inte.

Har lagt livet på hyllan

2009-03-04 @ 14:58:13
Postat av: the one and only bitch

pål min vänn! må bättre och kom och krama mig snart!!!!<333

2009-03-04 @ 21:18:52
Postat av: jenny

pål min vän, må bra och kom och krama mig snart<33

2009-03-04 @ 21:22:30

Kommentera inlägget här:

Tänk så kul om du ville komentera nu!! Verkligen toppen! Puss
Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

Din fina blogg:

Något du vill säga?:

Trackback