min dag då

godmorgon, god dag och godnatt!
beroende på vilket humör man är på ^^ själv är jag på topp! det är sol ute, jag är frech i håret.. och jag har handlat en liiiiiiten väska XD super! jag saknar redan mitt långa hår och det är som lite bittert att jag har en tant frisyr.. men wtf jag var tvungen att klippa bort det som var så jävla slitet. och om jag skulle klippa bort allt bara så skulle de ändå vara typ 5-6 centimeter, så jag passar fanimej på att klippa värsta brutala frisyren!

nu ska jag äta lite lunch tänkte jag,, eller ja frukost är det väl tekniskt sett eftersom att jag inte har ätit nått ännu! så de får nog kanske bli ett äpple eller nån banan tror jag.. för de går ju fortast kan man säga :P hiho

sen blir de till bibblan och bråka lite med dom!

FUCK YOU RIGTH BACK!

tror inte jag orkar lägga in bilder på frisyren,, ser inte alls ut som igår dock :P de är fan skiiiiit korrt! kan inte äns sätta upp en tofs :P CRAZY! så ni som har turen att umgås med mig kommer ju få se det live i morrn i alla fall! om jag nu tänker dyka upp liksom!


♥Puss på nosen♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Tänk så kul om du ville komentera nu!! Verkligen toppen! Puss
Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

Din fina blogg:

Något du vill säga?:

Trackback