♥Min Älskade Hanna♥

Jag känner ju en väldigt fin flicka! Eller ja, jag känner ju flera, men vafan den här puman är ju special! När man är ledsen på livet eller bara allmänt deppig på livet, så finns hon är för en. Hon är världens gulligaste och finaste personlighet. I vår tråkiga skola går hon runt och bubblar så sött och sprider glädje, haha okej nu låter jag som en tant på 50 talet eller nått! Men hur som helst så är hon underbar! Hon är helt enkelt bäst! Japp bäst det är vad hon är! Underbar! När jag tog en paus från skolan så höll hon ju mig ändå lite uppdaterad, och kollade så att jag var vid liv hela tiden! Och när jag kom tillbaka till skolan så har jag en suprise i mitt skåp. En über söt lapp och ett paket. Tänk vad denna tjej anstränger sig liksom! Jag säger ju det! Hon är bäst! Och det var ju faktiskt underbart med hela grejen! Plumsan du är tamefan bättre än bäst och du vet att jag älskar dig, och vad som än händer i livet så kommer jag alltid finnas där för dig när de behövs! Haha mig blir du aldrig av med sötnosen! Tack för att du finns hjärtat!















Puss på nosen♥


 


Kommentarer
Postat av: hanna

åh, nu gråter jag min kära jenny.

jag har blivit så sentimental på äldre dar!

kärlek till dig, massvisduvet.

2009-03-24 @ 22:05:34

Kommentera inlägget här:

Tänk så kul om du ville komentera nu!! Verkligen toppen! Puss
Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

Din fina blogg:

Något du vill säga?:

Trackback