make me belive again!

jag har försovit mig brutalt,, och stötte just på trubbel på vägen vilket gör att jag är ännu senare och ännu mera stressad!
men det är i all fall fredag idag. min vecka har vart kaos och allmänt störd. så jag personligen ser en massa fram emot helgen.. för min del blir de ju prinsessparty hos kusinen som fyller 4 år gammal. mys pys. egentligen skulle jag dit direkt efter skolan i kväll, men jag orkar inte eftersom att dom bor på andra sidan stan i haninge. så jag åker dit med bil i morrn i stället. för övrigt har den familjen kidnappat min syrra, så nu har jag fått vara ensam hemma igen!! hon är rolig hon, hon har vart utomlands en månad, och kommer hem. de första hon gör är att åka bort igen.. jaja vem bryr sej.

oj fan jag har ju inte alls tid att sitta här! ni ska så få höra om mina missöden idag.
kaos
kan jag ju säga! jag hoppas ni får en bra dag. eftersom att det är fredag kör jag på en favorit i repris bild liksom!

påmminer mig själv om att de finns fina människor.


nu ska jag stressa iväg! Puss

Kommentarer
Postat av: My

tack detsamma :)

2009-03-06 @ 09:52:08
URL: http://vivalamy.blogg.se/
Postat av: Anonym

¨åh ja! du och jag alfred, Du och jag emil :)

2009-03-06 @ 13:40:12

Kommentera inlägget här:

Tänk så kul om du ville komentera nu!! Verkligen toppen! Puss
Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

Din fina blogg:

Något du vill säga?:

Trackback