ikkkkkkiiiiaaaaa! (ikea)

ojojoj så jag har handlat idag! och klockan är inte ens 4 ännu!! innan vi drog oss iväg på dagens äventyr så lovade jag mig själv att inte shoppa så mycket eftersom att jag inte har några pengar.. ha trodde jag ja! först köpte jag ett par strumpbyxor, tröja och massa örhängen. sen drog vi ju vidare till ikea.... ja vi kan ju nöja oss med att säga att jag numera är 700 kr fattigare :P men å andra sidan så har jag nu 12 stycken FINA vinglas, och en massa annat fiffigt! som tex en termos!! hiho galet bra dag säger jag bara! tack syster för dagen!!

nu blir det scones och sen pyssla på rummet. jag ska göra mig av med mina garderober, eller jag ska ha dom kvar... men dom ska inte stå i mitt rum och ta upp plats! nej syster har gått med på att flytta ut dom till "tomma hörnet" i vardagsrummet :D score!

puss på nosen bejbisar!<3


och nej Hanna jag försöker inte bli av med dig bejbi! livet utan dej skulle vara som en kanelbulle utan kanel!! helt och hållet ologiskt!<3333333


bilder på de fina sakerna kommer sen

Kommentarer
Postat av: Denise

Okej vad kul :) Du får titta in i ikväll och kolla om du har gått vidare :)

2009-03-22 @ 16:59:53
URL: http://naztysbunny.blogg.se/
Postat av: hanna

åååh bullen

2009-03-22 @ 18:46:54

Kommentera inlägget här:

Tänk så kul om du ville komentera nu!! Verkligen toppen! Puss
Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

Din fina blogg:

Något du vill säga?:

Trackback