Idioten som kommer och går!

nej mina vänner, nu är jag trött på alla toffle killar där ute.. nu får killarna ta och ge sig ju! shape up liksom! BE A FUCKING MAN! hiho

jag ska lägga in ett hyllnings inlägg sen till en vacker, sexi, het och brutalt underbar person! hon är lite av en idol kan man säga! japp.. så nu måste ni ju komma tillbaka och kika vem denna älskade person är! för tro mig, henne vill ni alla träffa!

okej nu låter jag sådär wierd igen, men jag vill bara vara lite snäll för en gång skull :P


nu är det så att det här med mitt plugande inte alls går bra! haha :P suprise!
jag skulle vilja lägga in en bild men jag väntar på bilder från hampisch min söta lilla apa!

jaja ståut mina vänner!


Puss på nosen♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Tänk så kul om du ville komentera nu!! Verkligen toppen! Puss
Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

Din fina blogg:

Något du vill säga?:

Trackback