i dont want to look like a smurf again

hemma, äntligen.. fast jag har vart hemma ett bra tag nu,, men jag orkade inte riktigt skriva innan nu liksom... uhlala.. jag vet inte riktigt varför jag äns uppdaterar. har inget att säga.. förutom att jag var sötig mot Emelie idag. men vad gör jag inte för dig älskling! alla förtjänar en choklad muffin när man är nere! Yohanna och jag diskuterade opå hemvägen vad som är din hemlighet, hur kan du vara så snygg när du är ledsen?!?!?!?!? shear that secret! JAA (indisk dialekt)! majs och havre säger jag bara! Ät en vante och klappa mig på magen! nu ska jag träna sen blir de till att plugga!!




   Holy crap!!!! WHAT HAVE I DONE?! AM I FALLING FOR YOU????!  




Bye Bye Honey Pie

You totoly light up my day sweety!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Tänk så kul om du ville komentera nu!! Verkligen toppen! Puss
Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

Din fina blogg:

Något du vill säga?:

Trackback