How?

nu har jag suttit typ hela dagen med att göra en fin design till bloggen men får det i alla fall inte att funka! så nu orkar jag inge mer faktiskt! nu får det vara lite ojämnt därborta till vänster.. om någon vet hur man gör så får ni gärna tala om det för mig! just nu sitter jag och kollar på One three hill, det är ganska konstigt avsnitt.. jag gillar det inte sådär jätte mycket faktiskt... bläää men sen är det i alla fall gosip girls, och det kommer vara fruktansvärt bra det är nått jag vet!!



ha det super brao i kväller!
Puss på nosen♥

Kommentarer
Postat av: öä.

Alla som komenterar får en puss<3

2009-03-15 @ 19:53:21
Postat av: Anonym

jatack på vinkväll, jag är pank, där har vi problemet.

:(<33 ska försaöka

2009-03-15 @ 19:54:22

Kommentera inlägget här:

Tänk så kul om du ville komentera nu!! Verkligen toppen! Puss
Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

Din fina blogg:

Något du vill säga?:

Trackback