hemmlis hemmlis

hemma nanannnannan hemma
ja.. eh hemma asså... jag är det.. hemma..
jag kom typ nyss hem faktiskt!
jag var och terapi shoppade lite!
jag har inte vart på topp idag.. så shopping kändes aldeles jätte rätt..
men jag shoppade inte så mkt faktiskt!
nu suckar ett par där bort och tänkter säkert att jag ljuger..
men det gör jag faktiskt inte!!

jag handlade .... hm nej de får bli bilder på de sen faktiskt!
juste nu var jag smart.. för nu måste ni kika in senare igen va!
haha.. score säger jag bara!

jag tittar på top model nu,
för er som antecknar :D

ehh varför var inte jag så här fin i lugg för :O

Varför är killar tråkiga och komenterar inte?
jag vet typ 5 duds som läser.. men komenterar ni? NEJ!

jaja hursom!
nu vet jag vad jag ska göra i alla fall..
vet du det?


Kommentarer
Postat av: A

hihi bejben då menar du att jag är tråkig som inte komenterar? :O you like me and I know it!<33

2009-03-13 @ 22:21:27

Kommentera inlägget här:

Tänk så kul om du ville komentera nu!! Verkligen toppen! Puss
Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

Din fina blogg:

Något du vill säga?:

Trackback