HÅLLLLLLLLLL KÄFTEEEEEEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

aloha, live from psyket kan jag ju passa på att berätta!
jag sitter brevid en as het brud, HampanLampanSlampan! the one and only! vi har ruskigt tråkigt och känner att vi kan åka hem eftersom att vi inte har nått att göra på lektionen som kommer.. det funkade ju inte att spara vårat dokument på mailen i går.. hihi så nu kan vi inte redovisa.. och Hampis ska ju åka klockan ett så de skulle ju i alla fall inte funka! urskan purskan! många störda människor som springer omkring och skriker! DET TYCKER VI INTE OM!

för övrigt så har vi en pakt, hon och jag, jag och min andra halva.. ja en av dom i alla fall! vår lilla älskade knut, som fyller år sist av oss alla! vi har en pakt. ja! inte ett ord ska vi säga.. inget alls. nada! vi är nämligen elaka människor i fall ni undrar!! det kom vi fram till igår när man skulle skriva nått man var bra på i iup boken... haha vi ba: ähh vi är inte speciellt snälla-.. så att skriva att man är omtänksam eller nått skulle ju bara vara att ljuga :P haha

lovely!

ha en bra dag mina vänner! Oskar är störd som inte berätta saker för mig igår! du ska få en snigel på ögat din lilla ålandsmupp!






Puss på nosen<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Tänk så kul om du ville komentera nu!! Verkligen toppen! Puss
Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

Din fina blogg:

Något du vill säga?:

Trackback