good bye good riddance

ja jag lever... det verkar så i alla fall.. jag går runt levande död och skriker på min syster. Jenny är inte en snäll prick. och nej jag tänker inte använda mitt standar svar numera.. jag mår inte så bra just nu! big freaking deal. jag skolkade sen i tisdags. paus. ja. jag mår inte så bra just nu! så jag har gömt mig hos moster och lekt med barnen. det är mys. nu däremot har jag en jävla massa rest... igen. och två ogjorda prov.. orka. mitt hus är för tillfälet så jävla äckligt. mitt hår är så jävla äckligt. jag är så jävla äcklig. dagens kännsla är äcklig. jag trodde nästan att allt var bra igen i måndags. men jag straffades av att tänka tanken och åter igen gick allt utför. jag orkar inte just nu. jag har inte pratat med han på länge nu. jag fick ett sms. ett bittert sms.. inget mer. det var lite som ett farväl kan man säga. eller. min moster hon är snäll hon. ja. vår trio är bra. tur attt vi har varandra. solen lyser, borde jag inte vara glad då. nej. jag tänker fortsätta vara en sur och bitter hagga. det passar mig. jag är inte född till att vara lycklig. nej. jag sprider olycka och dåligt humör. det är jag det. som pesten. ni har ingen aning om vad som drabbat er innan det är försent. hatar det. hatar mig. ja.

ingen passande tid för söta vänner och pojkar i mitt liv. nej. jag är mest jobbig att träffa just nu. varför ens bry sej? nej ni som läser det här, ni behöver inte känna plikt till att höra av er någonsin mer. jag orkar iaf inte med er tror jag. nej.

hur munter blev du nu på en skala?
nej jag visste väl de....



huvet fullt med gröt

Kommentarer
Postat av: hanna

åhååå, are you trying to get rid of me :O? stupid gurl, you'll never get rid of me bitch!<33

2009-03-22 @ 10:15:13

Kommentera inlägget här:

Tänk så kul om du ville komentera nu!! Verkligen toppen! Puss
Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

Din fina blogg:

Något du vill säga?:

Trackback