from the moon and back

HAHA nej det här var pinsamt hörrni!
pinsamt!! jaja..

jag vill i alla fall skicka iväg en hälsning till dig vanten!
Min låt slog din låt! ahahaha
knäpp på näsan!

nej de var galet.. min pöjke var inte lika bra som din faktiskt!
eller jo.. min pöjk är bra,, men de andra två clownern.... nej dom är inte bra någonstans!

fy skäms sverige,, ni röstade sååå himmla tokigt fel!
Ihhh...

Igår skedde i alla fall ett brutalt misstag mina vänner...
bara så att ni vet!

Och för er som antecknar allt skit jag stoppar i käften så dippade jag till mello!
och gissa vad jag drack, hallon och persiko saft grejs!
och vad går det hand i hand med? VO**A
fniss här borta!

haha hur som!
jag är just nu väldigt elak..
men de var bara för att mello sög ^^
stå ut med det!
knäpp på näsan!


ha en chill kväll.. i morgon ska jag åka och köpa ett par solbrillor jag spanat in!
yes box dom är to die for mina vänner!!

nu ska jag titta på Nothing hill!
han är sååå den bästa i filmen :D

Fancy a Fuck

Puss på nosen? eller ska ni ha en smäll istället? neeee.

Kommentarer
Postat av: Linda

Fy fan vad rätt du har! Han är den coolaste människan på denna jord!! ärligt!

2009-03-14 @ 23:43:23
Postat av: pål

hahaha min låt slog båda eras låtar.

SUCKERS!!! min kom tvåa! hah..

2009-03-15 @ 18:17:54

Kommentera inlägget här:

Tänk så kul om du ville komentera nu!! Verkligen toppen! Puss
Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

Din fina blogg:

Något du vill säga?:

Trackback