frågor frågor?

haha märks det att min fredag är hipp eller?
haha nej inte ett dugg, jag har chillat som de flesta vet och nu sitter jag och tittar på Legaly Blond 2 på 5:an!

jag tänkte passa på att svara på en komentar från Linda, som skrev:
jätte fin blogg du har, jag har följt den nu ett tag och tycker att den är jätte rolig verkligen! fin fint liksom! jag undrar dock varför du inte har några frågestunder?

ja du vad blir svaret på det? Min blogg är inte så stor, jag har inte alls många läsare, och de som faktiskt läser min blogg är faktiskt mest mina vänner som vet de mesta om mig! så jag ser ingen mening med att ha frågestunder.. självklart kan man fråga min fråger när som helst som jag givetvis svarar på när jag väl kan! det tycker jag nog bara är kul! så Linda hade du några speciella frågor du tänkte på eller, för det är bara att fråga på när som helst!

nu börjar äntligen Samantha! Ha det bäst tomtar och troll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Tänk så kul om du ville komentera nu!! Verkligen toppen! Puss
Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

Din fina blogg:

Något du vill säga?:

Trackback