Every Time I Look In To Your Eyes I Cry

Ojoj lite blogg torka någon?

Blä så vill vi inte ha det! Vad har jag haft för mig då? Hm. Jo jag hade ju en mysig kväll med mina kära vänner. det blev en väldigt massa fina bilder, men om dom kommer visas eller inte är jag tveksam till. Dom är för "privata" för era små söta ögon kan man säga. Hihi. Men fasen så kul vi hade, det vill jag lova i alla fall! Jag fick ett jätte fint linne av Harmony och Hanna hade med sig värsta party tricken kan man säga. Haha. Ojoj. Vi hade verkligen roligt. Man var lite förvånad över vissa saker dagen efter när man upptäckte att det står en killes namn i klassen på ens mage, och ett hjärta efter. Men de är sånt man får ta helt enkelt. Jag avslutade i alla fall lovet med stil kan man säga. Haha.


Idag, tisdag, är jag hemma. Det är sånt man behöver ibland. min käraste syster kom hem igår och snäll som jag är kom jag och mötte henne vid tunnelbanan eftersom hon hade två reseväskor att bära, trotts att hon bara hade en när hon åkte. Men hon var lika snäll hon, för hon hade stannat och köpt med sig mat hem till oss från älskade burger king! När vi var hemma fick jag en lång redogörelse vad hon haft för sig när hon var borta, och hon fick en kort av vad jag har gjort. Det var mysigt. Sen fick hon visa upp allt som hon köpt och jag lovar, det var en hel del! Men hon hade även med sig min födelsedags present så jag fick ju faktiskt något jag med kan man säga. Så det var mysigt. Nu är jag jätte avis på alla hennes fina kläder som hon införskaffat sig, och speciellt på hennes plånbok! Den är galet fin! Jag lovar! Sen satte vi på en film och somnade till den så det var trevligt!


Syster jag måste säga att det är skönt att du är hemma igen<3

Ha en bra dag alla smurfar där ute.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Tänk så kul om du ville komentera nu!! Verkligen toppen! Puss
Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

Din fina blogg:

Något du vill säga?:

Trackback