du svarade inte på mina sms,,, vill du förklara varför?

nu sitter jag här och väntar..
japp pappa och några ska komma snart och hälsa på mig
de är ju najs..
för då blir de pizza känner jag på mej,, de gillar vi!
jag har i alla fall städat rumpan av mig så om dom klagar nu blir jag fasligt ledsen..

mhuuh

nu är jag jätte hungrig... ihh pizza pizza kom nu!
jag är också väldigt trött.. och hinner inte alls sitta här just nu!
mera inlägg kommer sen..
då ska ni också få höra om min morgon...
Pål du skulle bara vet hur hemsk den var :(

fluffiga kuddar säger jag bara.. känner mig som en hemma frun från 50-talet som städade lagon tills mannen kommer hem, och väntar nu med maten i ugnen... haha.. hoho... höhö...

PUSS som jag brukar säga!

Emelie du är rolig du.. "DANIEL!!!!!" oj vad jag garvade..
de blev många garv idag... och två jätte fina diagram... fina färger
fina fisken vah!

har ingen bild så överlev snälla! de vore ju trisst om någon skulle behöva dö sådär huxflux

Kommentarer
Postat av: ida

tack så mycket:) din var också väldigt fin.

Jaa jag har gjort den själv:)

2009-03-06 @ 18:11:04
URL: http://allaslillaidaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Tänk så kul om du ville komentera nu!! Verkligen toppen! Puss
Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

Din fina blogg:

Något du vill säga?:

Trackback