days and days later

okej jag lever på lyckorus här borta! tänk va! galet galet! idag så åkte jag och fika med Yohanna, Knut och Pål! det var jätte mysigt som vanligt! vi pratade om allt och inget och kom fram till att killar har blivit som brudar, japp klänginga som fan! det är ju inte kul nånstans! så lämnar yohanna oss och drar hem! så ska vi gå och jag mår illa så jag sätter mig ner på en bänk och väntar medan hanna och hampan letar efter toaletten :P när dom kommer tillbaka så dyker en snubbe upp från ingenstans och säger typ att jag är vacker och att jag skulle passa i nån musikvideo eller nått. och lalala,, så säger han en hemsida jag kan besöka om jag är intreserad! Ja ba okej.. han hade tydligen jobbat med Rigo bland annat! jag trodde fan inte han var seriös, att de var ett jävla skämt eller nått.. och ba okeeej.... random! sen stressade typ han iväg och jag ba.... jaha! sen så ba tre sekunder senare så gick jag som på moln och ba: ah jag är vacker,,, yayi.. myspys liksom! det här var ju jätte stört hela grejen! jag minns inte ens hemsidan :P haha så jälva blåst jag är! haha!

jaja.. hur som helst så har jag fått höra att jag är vacker, och de händer ju fan inte varje dag!! :P
happy face!

haha såå nu vet ni människor!



Puss på nosen<3


Ska du ha en snigel på ögat va?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Tänk så kul om du ville komentera nu!! Verkligen toppen! Puss
Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

Din fina blogg:

Något du vill säga?:

Trackback