chimmichanga!

trevlig middag hos mormor
vi hamnar alltid i intresanta diskutioner, och idag blev det matte
haha kul kul var det i alla fall!
humor humor

jag är så trött och har inte pluggat ett piss så de känns inte som om oddsen är på min sida precis
men det hade ju inte vart så spännande annars.. ehk
hursom.. nästa vecka ska jag och söt morbror gå p bio om vi hittar nått kul att se..
haha han vägrar se bolt med mig ^^ men vi får väl se hur de blir!!

i morrn ska jag i alla fall äta i skolan, och faktiskt ta med mig lunch..
så slipper jag köpa en äcklig liten pirog för alldeles för mkt pengar!
nej nej

well ha en natchos kvällos amigos!

åhh i dag satt vi och pratade om vad jag älskar dig heter på olika språk..
här är min utvärdering:
Tyska, de låter som om man säger typ de är lungt jag tar disken
Holländska: jag ska hugga dig
Engelska: uttjatat
åh jag minns ifs inte de andra språken men kul hade vi...
men som sagt akta er för att köra på hollänska eller tyska.. de kan sluta otroligt fel

annars kan man dra till på en liten vit löngn.. och om ni inte kan ljuga så kan ni fråga jessica
hon är en satans bra och påhittig liten filur!

men men kärlek på er alla smurfar out in the blue

Kommentarer
Postat av: knut

hahaha helt klart kul de där om jag älskar dej xd

2009-03-05 @ 21:32:04

Kommentera inlägget här:

Tänk så kul om du ville komentera nu!! Verkligen toppen! Puss
Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

Din fina blogg:

Något du vill säga?:

Trackback